Bu hafta en çok kazandıran yatırım aracı belli oldu! Borsa zirvede, altın geriledi

Yatırım araçları arasında bu haftanın en yüksek getirisini Borsa İstanbul sağladı. BIST 100 endeksi haftalık bazda yüzde 5,71 yükselirken dolar değer kazandı, altın ve avro ise haftayı düşüşle tamamladı.

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi hafta boyunca 14.251,51 ile 14.876,07 puan aralığında işlem gördü.

Endeks, haftayı önceki kapanışa göre yüzde 5,71 yükselişle 14.734,50 puandan tamamlayarak yatırımcısına haftanın en yüksek getirisini sağladı.

ALTIN FİYATLARINDA HAFTALIK DÜŞÜŞ

Kapalıçarşı’da işlem gören 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı haftalık bazda yüzde 0,55 gerileyerek 6 bin 198 liraya düştü.

Cumhuriyet altını da aynı oranda değer kaybederek 41 bin 777 liradan işlem gördü.

Geçen hafta sonunda 10 bin 836 lira seviyesinde bulunan çeyrek altın ise yüzde 0,55 düşüşle 10 bin 382 liraya geriledi.

DOLAR YÜKSELDİ, AVRO GERİLEDİ

Döviz piyasasında ABD doları haftalık bazda yüzde 0,39 değer kazanarak 46,4450 liraya yükseldi.

Avro ise yüzde 0,55 değer kaybederek haftayı 53,2770 liradan tamamladı.

YATIRIM FONLARINDA HİSSE SENEDİ FONLARI ÖNE ÇIKTI

Yatırım fonları bu hafta ortalama yüzde 2,76, emeklilik fonları ise yüzde 3,42 değer kazandı.

Fon kategorileri incelendiğinde yatırımcısına en yüksek getiriyi yüzde 5,63 ile hisse senedi fonları sağladı.

  • Benzer Yazılar

    Türkiye Dünya Kupası’na veda etti

    Türkiye A Millî Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası’nda D Grubu’ndaki ikinci maçında Paraguay’a 1-0 yenildi. Ay Yıldızlılar üst üste aldığı iki mağlubiyetin ardından son maçı öncesinde turnuvaya veda etti.…

    Öğrencilerin Kritik Günü

    Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi saat 10.15’te başladı. 81 ildeki sınav noktalarında büyük heyecan yaşandı. Kimileri sınavı saniyelerle kaçırırken, kimileri kıl payı yetişmeyi başardı. İKİNCİ OTURUM…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir